torsdag den 8. marts 2012

Hæklede valkede kosmetikpunge

Disse kosmetikpunge er hæklet i forskellige rester af uldgarn. På forsiden har jeg trukket en båndgarn fra hjertegarn, som hedder One 2, igennem hullerne og derefter i de valket i vaskemaskinen.


Jeg har så syet et grønt og hvidt ternet foer i fra Stof og Stil.


Til sidst synes jeg, prikken over i´et er de smukke knapper fra keramikeren Birte Sahl i Halvrimmen. Hun har desværre ikke en hjemmeside, men det er absolut værd at besøge hendes butik kombineret med værksted.

Her en lille valket sag af uldgarn med "bomber" i. Det var osse bare en rest jeg havde liggende og det var bare et sjovt forsøg, for at se hvordan det ville se ud. Jeg synes den er sjov og anderledes, og igen fuldender knappen fra Birte Sahl lige pungen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar